maandag 22 juli 2013

Maandag 22 juli Habr-Teskov-Myto-Karez-Drozkov-Zebrak 28 km

Om half negen gisteravond ga ik nog een biertje halen en raak ik in gesprek met een Tsjechisch echtpaar over mijn tocht. Nadat ik het een en ander heb verteld word ik uitgenodigd om bij hun te overnachten. Dat aanbod heb ik aangenomen. Vanmorgen vroeg vertrokken omdat het erg warm zou worden vandaag. Ik heb een planning gemaakt tot Praag, maar dan moet het wel meezitten. Vandaag zit het niet mee, ik wil na 20 kilometer naar een camping maar die is er niet meer. Dan loop ik door naar drie dorpen verder, wel 'n mooie route. Veel mensen kom ik niet tegen vandaag. Van Habr naar Teskov loop ik  door het bos en daal van 561 meter naar 538 meter. In Teskov nog wat boodschappen gedaan, daarna vervolg ik mijn weg naar Myto. Van Myto naar Karzek en dan naar Karez. Hier loop ik langs een aantal meren, de natuur is hier dan ook erg mooi. In Karez zou een camping zijn maar die is er niet meer. Na een half uur zoeken ben ik doorgelopen naar Zebrak. Hier logeer ik in een hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten