vrijdag 26 juli 2013

Vrijdag 26 juli Praag

Het is heel vervelend, maar ik zit al een paar dagen met een flinke knoop in mijn buik. Praag was en is voor mij het einddoel, ik ben moe, geen fut meer en ik mis Marian, de kinderen en kleinkinderen. Zaterdagmorgen om 6.00 uur vlieg ik naar Amsterdam en ben ik weer in de eigen vertrouwde omgeving.  Ik dank alle volgers die mij toch heel veel hebben gesteund en ook buurman Groen voor het aanmaken van de route.


HARTELIJK DANK ALLEMAAL

Dit is het laatste bericht van een Pelgrim

7 opmerkingen:

  1. Hoi Co,

    Gefeliciteerd met deze schitterende prestatie.
    Het was leuk om je verhalen te lezen en te volgen.
    Goede reis terug.

    Groeten Koos Ligthart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat goed van je om deze besluit te nemen we hebben weer genoten van je mooie verhalen hoor gr. Jack en Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Co

    Wel wat laat, maar hartelijk gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Het was weer fijn je prachtige verhalen te lezen .
    Nu ben je weer bij je Marian en al je familie vrienden en kennissen .Lekker uirusten en bijpraten. Co het ga je goed en tot ziens .Groeten Tiny en Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Co, bedankt voor Ansichtkaart van Praag. We hebben met grote belangstelling gevolgd uw weg naar Praag. Zeker je hebt nu veel plezier in je familie en je kunt bijkomen van de ontberingen van het reizen. Groeten uit Mainz door Petra en Michael
    (help by Google Translater)
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Co.,
    Kippenvel kreeg ik toen we je kaart uit Praag ontvingen. Ik had al eventjes niet meer je blog gelezen, (hier was het ook warm :) dus het was een grote verrassing dat je je bestemming hebt bereikt. Wat een grandioze topprestatie !!!! GEWELDIG. Ik heb je maar een keer ontmoet maar ik ben zo trots op jou. En bijzonder dat je de hele rit mijn kaartje op zak heb gehouden om ons een kaartje te sturen. Top van je..... Geniet van je gezin, het gaat je goed.
    Groeten Silvia van. Der Raaf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ome co ik ben supertrots op u u heeft een lange tocht gemaakt en vond vond de verhalen weer erg mooi om te lezen!!!! Geniet maar lekker van te marian en de rest van de fam groetjes van ingrid mulder

    BeantwoordenVerwijderen